🪑 Only 30 seats!
💸 Pay what you want
👭 Bring a friend!
Wat is het effect van cultural bias op ondernemerschap en de positieve effecten van een inclusiviteitsbeleid? Dat beantwoorden Kristel Vanderlinden en Soraya Hayani van de &KOO groep in deze gezellige sessie!
We leven in woelige tijden waar empathie de voorrang heeft genomen op puur financiële groei. We spreken in marketing termen niet meer van een brand purpose maar van een business purpose. Mensen kijken vandaag verder dan het merk of de product of dienst maar ook naar het bedrijf achter het merk en de maatschappelijke verantwoordelijkheid van dit merk.
Ons Better Future onderzoek toont aan dat maatschappelijk welzijn - een eerlijkere en gelijke maatschappij - even belangrijk is voor een bedrijf als de duurzame inspanningen en inspanningen op fsyieke en mentale gezondheid. Maar hoe bouw je nu een business purpose en waarom is diversiteit en inclusie zo'n boost voor jezelf en je onderneming? Met onze Positivity ID keynote tonen we het effect van een cultural bias op ons ondernemerschap en de positieve effecten van een doordacht inclusiviteitsbeleid.
Registreer snel voor het event, want de plaatsen zijn beperkt! Tot dan! 👋