Communiceer je brand naar vrouwen in tech
We promoten graag fantastische werkplekken voor vrouwen in de tech sector. Door samen authentieke verhalen te maken van vrouwen in en rond je bedrijf, en magische events te organiseren omringen we jouw bedrijf met een publiek dat je nooit eerder bereikte. We zetten je merk in de spotlight bij onze community van 2000+ vrouwen in tech!
⚠️ Om authentiek inclusie als waarde mee te dragen, promoten we natuurlijk niet zomaar iedereen. Denk je dat je bedrijf sterk is op vlak van diversiteit en inclusie? Dan kom je zéker in aanmerking. Heb je nog geen intern diversiteitsbeleid of een visie op inclusie? Kijk dan even op onze pagina voor trajectbegeleiding!
-
Zet je medewerkers in de “bloom-etjes” met een rolmodelverhaal.
In onze Bloom stories vertellen we authentieke verhalen van vrouwen in tech. Op die manier inspireren we anderen met gelijkaardige achtergronden, dromen, drempels of ambities; en doorbreken we tegelijkertijd stereotypes die hangen rond de tech sector.
Als werkgever zet je zo een sterke stempel op je ondersteuning van vrouwen in de sector, en word je gepromoot naar onze community van 2000+ vrouwen in tech. Wij geloven sterk in het uitbreiden van je netwerk in deze doelgroep om ook je groei naar toekomstige werknemers te ondersteunen.
Voor de persoon die in de Bloom staat, creëert dit een boost haar platform als expert door in een positieve en veilige setting een (eerste) stap te zetten in personal branding. (We zien veel mensen die bij ons een interview afleggen, een jaartje later op podia staan! 😇)
Bekijk hier onze Bloom stories!
Optie: Bloovi supplement
Voor een kleine optionele fee kan je verhaal ook in Bloovi Magazine gepubliceerd worden dankzij ons partnership. Dankzij onze gedeelde waarden kunnen we zo ook hun lezers bereiken, bestaande uit ondernemers en beslissingsmakers. Bloovi heeft 125.000 lezers per maand, 73.000 volgers op social media en 27.000 newsletter abbonnees.
-
Organiseer samen met ons een event rond jullie expertise voor een publiek van interessante vrouwen uit onze community.
-
Net zoals bij marketing voor klanten, kan je voor employer branding denken aan de awareness, consideration en conversion funnel.
Om divers talent echt warm te maken voor jouw bedrijf helpen wij je graag om deze funnel invulling te geven.
• Aan de hand van Bloom stories, creëren we awareness van jouw merk bij onze community.
• Daarna gaan we via een online en/of offline event deze doelgroep samenbrengen zodat je de kans krijgt om echt met de geïnteresseerden uit de community in gesprek te gaan. Dit is de consideration fase.
• Nadien helpen we je in de conversion fase. Samen met je HR volgen we potentiële kandidaten op, maken we intro’s en bouwen bruggen om jouw team te helpen groeien!
In cijfers
39+
events georganiseerd de afgelopen 2 jaar.
2000+
vrouwen in tech in onze community!
1700+
enthousiaste volgers op Linkedin.
47+
interviews met authentieke verhalen van vrouwen in tech.
900+
subscribers op onze mailinglijst, waarvan 700+ vrouwen in tech.
Zet je graag een medewerker (of jezelf) in de bloom-etjes? Organiseren we een event rond jouw technologie om te connecteren met vrouwen in deze niche?